fara sanatate nu ai nimic

Sanatatea este baza dezvoltării. În absenta ei, nimic nu are valoare. Îngrijirea sanatatii este deosebit de importanta pentru omul modern, afectat de munca, stres si diete nesanatoase.

În zilele noastre, cu toții ajungem să ne simțim obosiți foarte ușor: adulți, copii, bătrâni, femei și bărbați deopotrivă.

Suntem frecvent deprimați, fără putere, agitați, neliniștiți aparent fără motiv, suferim regulat de insomnii, pierderea poftei de mâncare, dureri diverse, senzație de slăbiciune.

Și, mai grav, uneori avem senzația că viața nu are niciun sens.

Vă confruntați cu aceleași probleme?

Totuși, când consultați medicul, acesta vă spune că nu este nimic în neregulă. Nu sunteți bolnavi. Cu toate acestea, sunteți mereu sensibili la schimbările de mediu şi vreme.

Trebuie să ne detoxifiem întotdeauna organismul înainte de a lua suplimente nutritive, deoarece toxinele reduc absorbția nutrienților. Așadar, întâi trebuie să eliminăm toxinele şi abia apoi să consumăm suplimente, pentru a asigura asimilarea nutrienților şi buna funcționare a organelor interne.

Suplimentele trebuie administrate moderat și pe baze științifice.

Oamenii înțeleg, de regulă, riscul alimentației inadecvate, ce slăbește și îmbolnăvește organismul, dar puțini înțeleg pericolul unei alimentații în exces sau dezechilibrate.

Așadar, o bună dietă ar trebui să asigure o cantitate adecvată şi moderată de nutrienți esențiali, a căror lipsă provoacă insuficiență fiziologică.

În cazurile grave, organele pot suferi schimbări structurale ireversibile ce duc la disfuncții și afecțiuni permanente.

Similar, o cantitate prea mare de nutrienți poate cauza și ea disfuncții ale organelor, afectând absorbția altor nutrienți și ducând la un metabolism anormal sau chiar la intoxicare. Riscurile supraalimentării nu trebuie subestimate.

Pe lângă o suplimentare completă, moderată și echilibrată cu substanțe nutritive, trebuie să urmăm, de asemenea, recomandarea unui nutriționist pentru a avea o alimentație echilibrată.

De exemplu, trebuie să ținem cont de câteva lucruri când consumăm suplimente cu calciu.

Calciul trebuie administrat împreună cu alte vitamine şi aminoacizi, iar o proporție adecvată calciu/fosfor facilitează buna absorbție a calciului. Un alt exemplu, administrarea suplimentelor cu zinc împreună cu proteine precum cele din albușul de ou poate sprijini absorbția zincului.

Absorbția fierului se face în prezența vitaminei C, așadar asigurați-vă un bun consum de fructe și legume atunci când aveți o dietă bogată în fier.

Magazine online cu produse naturiste:

  • Ceaiuri si produse naturiste pe vegis.ro
  • Ceaiuri si produse naturiste pe emag.ro

Sustine-ne cu un Share sau Like. Multumim!